close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יתרונות במסור יהלום

מערכת שורשיד סיוון, תשפא25/05/2021

מהם היתרונות של ניסור באמצעות מסור יהלום?

תגיות:
מסור היהלום נמצא בשימוש רב כאשר מתעסקים בשיפוצים שונים בבית. הסיבה לכך היא היות ולרוב הקירות עשויים מבטון, הרי שכל שיפוץ או שינוי קל במבנה דורש קידוח בקיר. אם זה כאשר מבקשים לפרוץ חלון בקיר בטון, כאשר רוצים להרחיב דלת קיימת או כשמדובר בהתקנה של מזגן משימה הדורשת גם כן קידוח בקירות הבטון על מנת לבצע את ההתקנה וההעברה של הכבלים.
הקידוח בקירות הבטון יכול להיעשות באמצעות כלי הקידוח המסורתיים אך אנשים שמנסים לבצע את זה מוצאים את עצמם מהר מאוד מתמודדים עם משימה מורכבת ולגמרי לא פשוטה. עם מסור רגיל קשה מאוד להתגבר על הבטון והקידוח לא מתבצע בצורה מדויקת. מעבר לכך, הניסור הזה יוצר הרבה מאוד אבק ופסולת בנייה כאשר לאחר הקידוח יש גם צורך בביצוע תיקונים סביב החור על מנת לדייק אותו בהתאם לצרכים. כי הקידוח שאינו מדויק יוצר חורים וסדקים, שברים שדורשים טיפול ושיפוץ. ברור שכל זה מערער גם את חוזק הקיר ואת איתנותו של המבנה כולו.

מה זה מסור יהלום?
מסור יהלום זהו מסור המשלב גם שבבי יהלום. היהלום הוא חומר מאוד חזק והוא למעשה החומר היחיד שמסוגל להתגבר באופן מושלם על הבטון החזק שבו נעשה שימוש לצורך הבנייה בישראל של היום.
חשוב שהאיש שיבצע את הניסור יהיה איש מקצוע עם ניסיון בתחום.

מסור יהלום – בגלל כל היתרונות
מסור היהלום הוא מסור שמאפשר לשלוט באופן מאוד ממוקד ומאוד מדויק על הקידוח עד שהתוצאה המתקבלת היא ממוקדת ממש בדיוק כפי הצורך.

מעבר לכך ישנן יתרונות נוספים לקידוח באמצעות מסור היהלום.
• קידוח ששומר על המבנה – בגלל שהקידוח נעשה בצורה כל כך מדויקת וממוקדת, הרי שאין פגיעה במבנה ואין כל צורך בשיקום המבנה לאחר שמבצעים את הקידוחים הנדרשים.
• קידוח שנעשה במהירות – בעוד שקידוח בכלי ניסור רגילים, זה ניסור שעשוי לארוך זמן רב, הרי שניסור באמצעות מסור היהלום הוא הרבה יותר מהיר ותוך זמן קצר ישנו החור הנדרש.
• קידוח שלא מותיר הרבה לכלוך – כל קידוח גורם לפיזור אבק ופסולת בנייה. הניסור שנעשה באמצעות מסור היהלום הוא קידוח נקי היות והוא נעשה תוך שימוש במים מה שמוריד בהרבה את כמויות האבק והפסולת שעשוי להתפזר בעת ביצוע הניסור.
• קידוח שלא יוצר רעש – הקידוח באמצעות מסור היהלום לא יוצר הרבה רעש וזאת גם הודות למים הנלווים למלאכת הניסור.

נכתב בשיתוף פעולה עם חברת יהלומי ניסור בטון
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה